Cikgunurul’s Weblog

sebagai wasilah Islam dari cikgunurul

ada apa dengan cinta November 12, 2007

Filed under: Uncategorized — cikgunurul @ 9:13 am

1_323245929l1.jpgHello sayang…

Ken apa sayang tak nak angkat telefon
bila abang call handset sayang
tadi…??? janganlah sayang merajuk
lama2 sangat..betui. .. abang
tersangatla h rindu kat sayang…..

w alaupun muka abang ni agak macho dan
comel…. janganlah sayang jeles
kat abang kalau2 ada awek lain yang
asyik pandang2 dan senyum2 kat
abang masa kita pergi dating…. biasa
la itu…

Apa… tak muat??? kan sayang dah
test cincin tu masa kat kedai emas
apek tu tadi…Kenapa la tak muat
pulak…. janganlah sayang risau….
duit cincin yang sayang bayarkan
tadi..es ok2 abang bayarla balik kat
sayang…..
sayang pun sedia maklum….abang
b ukannya tak ada duit.. tapi duit tu
abang dah belikan graphic card baru
kat pc abang…. RAM pun abang dah
beli yang baru…
tambah lagi sekeping…kasi power
sikit…. tu belum masuk nak tukar
harddisk baru lagi tu….
abang tau sayang marah sebab abang
yang selamba katak saja melompat
longkang depan kedai apek tu tadi
tanpa menunggu sayang melintas
titi…. bukan abang tak gentleman..
tapi abang cuma memeriksa
kalau-k alau ada bahaya di seberang
sana … maafkan abang… tobat,
lain kali abang tak buat lagi…….

K es masa makan kat kedai mamak tu
tadi… sorry la… abang ingatkan
nak test saja mee goreng sayang
itu…. soksek..soksek. .. masa sayang
pergi toilet..
tak perasan pulak..dah habis…
sedaaaaa aappppp. …!! tapi kan abang
dah ganti dengan roti canai kosong
abang?? tak sedap ke roti canai
kosong tu??? udah lah tu…. janganla
merajuk lama lama…

Oh yaa..!! henset kita ni kita tukar
dulu la yee… abang pinjam jaap
henset sayang… nanti abang tukaq la
balik…. sayangkan ada handbag
besar.. senang
nak simpan henset abang yang besar
tu… Hehehehe .. henset sayang
kecik… boleh abang simpan dalam
kocek abang……. ..

Betuuuul.. .. ..! semalam abang dah
booked tiket cerita Salon
itu….aban g ingat la kan … cashier
cineplex tu lupa nak key in dalam
komputer dia la….. pasal tu la tiket
dah habis…..

la gi satu…. sampin dan songkok ayah
sayang yang abang pinjam untuk
hari raya aritu… kira pinjam terus
la yee…. boleh jugak guna masa
hari nikah kita esok2….. bukan abang
tak nak beli baru… tapi
sayang la… benda
elok lagi…. buat apa nak beli baru
kannn… tapi sayang jangan
bagitau kat ayah sayang pula….. ayah
sayang sure tak perasan punya
sebab nanti abang
dye la sampin tu dengan warna lain….

buat masa ni motor abang masih dalam
wokshop.. entah apa entah pomen
tu buat tak siap2 lagi.. jadi Gen2
sayang ni…kira abang pakai dulu
la yee untuk pergi
kerja….
sayang bukan tak tau… tempat kerja
abang kan jauh…. sayang pergi
kerja naik LRT pun bolehh….. lagi
satu… besok sampai kat opis
sayang nanti…..sayang
tolong bank-inkan RM300 kat akaun
abang ye.. bukan apa……Gen2
say ang ni kuat mentekedarah minyak
betuii…. motor kapcai abang pun
tak begini…… .
okeyla sayang…… dah cakap lama
ni…..letih jari2 abang ni menaip
khas untuk sayang tau….. jangan lupa
top up kan prepaid abang ni
tau……kalau tak…… nanti esok2
bila abang senang tak dapat call
sayang pulak……. ..

bye-byeeee

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s